10:07 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت ملی صنایع پتروشیمی

افزایش فروش محصولات پتروشیمی در بورس کالا
نماد برتر- رییس دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی گفت: فروش داخلی محصولات پتروشیمی در بورس طی نیمه نخست امسال، در مقایسه با دوره مشابه پارسال, ۲۴ درصد رشد داشته است.
رشد۲۴درصدی فروش پتروشیمی، پالایش خوراک و اصلاح معافیت مالیاتی صادرکنندگان
نماد برتر- شرکت ملی صنایع پتروشیمی از رشد ۲۴ درصدی فروش محصولات در بورس کالا طی نیمه اول سال، راه اندازی سامانه ایی برای پالایش خوراک و پیشنهادی برای اصلاح معافیت مالیاتی صادرکنندگان خبر داد .
۲۲.۵ درصد سهام زیرمجموعه "فارس" از رهن صنایع پتروشیمی درآمد
نماد برتر- هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از رفع توثیق ۲۲.۵ درصد سهام پتروشیمی نوری از رهن شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.
تعریف ۲۷ طرح پیشران در توسعه هوشمند صنعت پتروشیمی ایران
نماد برتر- در امور پتروشیمی ضمن اشاره به تعریف ۲۷ طرح پیشران در صنعت پتروشیمی که ۷ طرح آن در جهش دوم و سوم صنعت پتروشیمی در حال اجراست، گفت: مطالعات ۲۰ طرح پیشران در چهار شاخه پروپیلن، متانول، بنزن و اتیلن پایان یافته است.
ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی به ۱۵۰ میلیون تن می‌رسد
نماد برتر- معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از طراحی سیاست‌های جدید توسعه هوشمند صنعت پتروشیمی خبر داد و گفت: ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی در افق ۱۴۰۵ با اجرای طرح‌های راهبردی، پیشران و خوراک ترکیبی به سالانه ۱۵۰ میلیون تن خواهد رسید.
رشد ۶ درصدی تولید محصولات پتروشیمی در ۵ ماه
نماد برتر- مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تولید مجتمع‌های پتروشیمی کشور در پنج ماه نخست امسال به بیش از ۲۵ میلیون تن رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ درصد رشد داشته است.
مدیریت عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا
نماد برتر- دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر همکاری مستمر با بورس کالا از نظارت دقیق بر نحوه تولید و عرضه محصولات پتروشیمی با توجه به نیاز بازار خبر داد.
جهش حدود ۵ میلیون تنی تولید متانول با بهره برداری از۳ طرح پتروشیمی
نماد برتر- سه پتروشیمی سبلان، دنا و سیراف پس از بهره برداری هرکدام سالانه یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن متانول تولید خواهند کرد، از این رو بیشترین میزان تولید این محصول را در سال های آتی خواهیم داشت.
فاز نخست پتروشیمی بوشهر فردا افتتاح می‌شود
نماد برتر- واحدهای شیرین‌سازی گاز، استحصال اتان و متانول پتروشیمی بوشهر با ظرفیت تولید سالانه ۴ میلیون تن فردا با دستور رئیس‌جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح می‌شود.
تولیدات پتروشیمی ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
پایگاه خبری راد: چندی‌پیش دومین تفاهم‌نامه همکاری توسعه منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان با هدف ساماندهی و تسریع در عملیات اجرایی طرح‌های پتروشیمی این منطقه بین شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان ایمیدرو امضا شد و طبق گفته‌های مدیران، درصورت تحقق اهداف توسعه‌ای در این منطقه، تولیدات پتروشیمی ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.
پتروشیمی ایران تحریم‌پذیر نیست
پایگاه خبری راد: پس از خروج آمریکا از برجام و حذف معافیت‌های فروش نفت ایران، این‌بار تیر ترامپ به سمت صنعت پتروشیمی نشانه رفت، موضوعی که به‌ گفته بسیاری از کارشناسان و مسوولان، نمی‌تواند چرخ حرکت این صنعت را متوقف کند.
بخشی از گرانی مسکن در کرج حباب است
پایگاه خبری راد: عضو هیئت رئیسه اتحادیه مشاورین املاک کرج با اشاره وضعیت قیمت مسکن در کرج گفت: در خیلی از قیمت‌گذاری‌ها دیده می‌شود که مالک می‌گوید چون همسایه من ملکش را متری هشت میلیون تومان فروخته پس من هم همان قیمت را بر روی ملک خود گذاشته‌ام، در حالی که ممکن است آن ملک کمتر از آن قیمت ارزش داشته باشد.
سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت پتروشیمی جان گرفت
پایگاه خبری راد: بر اساس برآوردها، تولید محصولات پتروشیمی تا سال ۱۴۰۰ حدود ۷۰ درصد افزایش خواهد یافت؛ به‌گونه‌ای که ظرفیت اسمی صنعت پتروشیمی در حال حاضر معادل ۶۴ میلیون تن است که تا سال ۱۴۰۰ به ۹۴ میلیون تن خواهد رسید. در این بین نیز مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفته که مذاکره با سرمایه‌گذاران خارجی صنعت پتروشیمی ادامه دارد.
وعده‌های وزیر نفت محقق می‌شود؟
پایگاه خبری راد: براساس گفته های وزیر نفت، سال جاری می‌تواند شروع یک تحول عظیم در صنعت پتروشیمی باشد؛ تا جایی که پیش‌بینی شده بیش از نیاز ایران خوراک تولید شود.
شرایط خوب تاپیکو در بازار سرمایه
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در مراسم تقدیر از کارگران نمونه شرکت نفت ایرانول از افزایش ۵۰ درصدی فروش و سه برابری سود این هلدینگ در شش ماهه نخست سال گذشته خبر داد.